آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حبیب‌الله عسکر اولادی

حبیب‌الله عسکر اولادی درگذشت

 

حبیب‌الله عسکراولادی، دبیرکل سابق حزب مؤتلفه اسلامی، صبح امروز در ‌۸۲ سالگی به علت عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش «تبریزلی» محسن رفیق دوست با اعلام این خبر گفت: بیش از شصت روز از عمل جراحی قلب باز حبیب الله عسکراولادی می‌گذشت که دچار ناراحتی در ‌ریه‌ها شد.

وی افزود: به ‌رغم اظهار رضایت از عمل باز وی، ‌حبیب الله عسکراولادی به دلیل مشکلات ریوی امروز در بیمارستان درگذشت.

رفیق‌دوست تصریح کرد: هم‌اکنون در حال رفتن به بیمارستان هستم و یکی از بستگان عسکراولادی با من تماس گرفت و خبر فوت وی را به من داد.

عسکراولادی از شهریور امسال در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود. وی از یاران نزدیک امام خمینی و از مبارزان اول نهضت اسلامی بود.

وی همچنین سابقه نمایندگی مردم تهران در دوره اول مجلس شورای اسلامی، وزیر بازرگانی دولت رجایی و نماینده حضرت امام و رهبر انقلاب در کمیته امداد را در کارنامه خود دارد.


موضوعات مرتبط: اخبار ایران، ،
برچسب‌ها: درگذشت, حبیب الله, عسکراولادی,
[ 14 / 8 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

تصویری از مرگ دریاچه ی ارومیه

 


موضوعات مرتبط: اخبار ایران، ،
برچسب‌ها: تصاویر, مرگ, دریاچه, ارومیه, عکس,
[ 11 / 8 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]
 
اخیرا" نتانیاهو اظهارات خنده داری در مورد ایران و مردم ایران کرده که در دنیای مجازی خیلی داغ بوده، لذا عین خبر و کامنت های ایرانی ها از سایت وای جی سی در تبریزلی منتشر می شود، توصیه می کنم کامنت ها رو حنماً بخونید، جالبه...
 
 

موضوعات مرتبط: اخبار ایران، اخبار جهان، ،
برچسب‌ها: نتانیاهو, ایران, شلوار, جین, موسیقی, غربی, آزادی,
ادامه مطلب
[ 16 / 7 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

زلزله ۷.۵ تا ۷.۸ ریشتری سراوان را لرزاند

زلزله بسیار شدیدی که مرکز آن در دشت خالی از سکنه بوده، بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان را لرزاند‌. مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، بزرگی این زمین لرزه را‌ ۷.۵ ریشتر اعلام کرده ‌که بنا به گفته معاون پژوهشگاه زلزله‌شناسی، بزرگترین زلزله پنجاه سال اخیر ایران است. بعضی منابع خبری از مرگ بیش از چهل نفر خبر داده‌اند که این آمار تکذیب شد و بر اساس آمار اعلام شده، تنها تعدادی از بناهای مسکونی تخریب شده و 6 نفر زخمی شده اند و کشته ای تاکنون نداشته است...

برای دیدن کل مطلب این پست بر روی "ادامه مطلب" در زیر کلیک کنید:

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار ایران، ،
برچسب‌ها: زلزله, سراوان, امروز,
ادامه مطلب
[ 27 / 1 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

زلزله 6.1 ریشتری بوشهر را لرزاند

شدت زلزله به حدی گزارش شده که در کیلومترها آن‌سوتر از کانون لرزه نیز موجب وحشت مردم و به خیابان ریختن آنها شده است. تا این لحظه خبر می رسد که امار جان باختگان به 31 تن رسیده و آمار مجروحان به 800 تن رسیده است. رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از تخریب 80 درصدی دو روستا خبر داد. در بوشهر سه روز عزای عمومی اعلام شد...

 

برای دیدن کل مطلب این پست بر روی "ادامه مطلب" در زیر کلیک کنید:

 


موضوعات مرتبط: اخبار ایران، ،
برچسب‌ها: اخبار, داغ, مهم, ایران, زلزله, بوشهر, دشتی, کاکی,
ادامه مطلب
[ 20 / 1 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

عسل بدیعی درگذشت...

 عکس عسل بدیعی

 عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که از روز گذشته در کما بود، در بیمارستان لقمان تهران درگذشت. عسل بدیعی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۵۶ در تهران می باشد. وی همسر سابق فریبرز عرب نیا بوده و یک پسر دارد. از سال ۱۳۷۵ با فیلم “بودن یا نبودن” وارد سینما شد.مدرک تحصیلی لیسانس در رشته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد دارد و همچنین سه ترم دوره نمایش در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده است.

علت مرگ وی هنوز به صورت قطعی مشخص نیست و علل متناقضی مطرح می گردد.

مهدی احمدی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات‌شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است.

احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز 15 فروردین‌ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.

ˈرضا داودنژادˈ همسرخواهر ˈعسل بدیعیˈ ، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها، اظهار داشت: مشکل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد که وی را به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم. وی به خاطر مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد.

وی که به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه شایعات و اکاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

داودنژاد، انتشار اخباری به نقل از ˈغزل بدیعیˈ خواهر عسل در گفت وگو با یکی از سایت های خبری را تکذیب کرد و گفت: همسر من در این دو روز به خاطر شرایط نامناسب روحی با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده و آنچه از قول وی نقل قول شده ، کذب است.

داودنژاد انتشار اخبار زود هنگام از درگذشت این بازیگر جوان سینما را ضربه ای دردناک به روحیه خانواده و دوستان بدیعی دانست و گفت:شیطنت های رسانه ای از این دست بارها پیش از این نیز اتفاق افتاده است.حتی در ایامی که من به خاطر بیماری کبد در بیمارستان بستری بودم شایعاتی مشابه در روزنامه ها،سایت ها و رسانه ها به وفور وجود داشت.

به گفته ی وی، خانواده بدیعی شایعات منتشر شده در این خصوص را با جدیت پیگیری می کنند و در آینده ای نزدیک تیم پزشکی اطلاعات دقیق درباره این بیمار را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از رضایت پدر بدیعی مبنی براهدای اعضای وی خبر داد.

ˈعسل بدیعیˈ از روز گذشته در پی وخامت حال به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد و پس از بروز مشکل تنفسی و مغزی ، صبح امروز به مرگ مغزی دچار شد.

بدیعی سال ها پیش همسر ˈفریبرز عرب نیاˈ بازیگر مطرح سینما بود. وی متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به سینما راه یافت.
  


موضوعات مرتبط: اخبار ایران، ،
برچسب‌ها: عسل, بدیعی, درگذشت, دارفانی, وداع, بازیگر, سینما, تلویزیون,
[ 12 / 1 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب